Sukkevann: Onsdag 03.03. Kl: 07:00

Snøen er så å si borte fra Sukkevann.
Vi melder om strålende forhold- litt rim på morgenkvisten.

Jeg trekker meg litt mer tibake med oppdateringer rundt baneforhold, ettersom (uten å jinxe) våren forhåpentligvis er kommet for å bli.

Det er IKKE kommunen sitt ansvar å flytte rundt på målene- dette er den ENESTE oppgaven hvert lag har.

Konsekvensen av dette- banene blir ikke brøytet.

2020-02-25
Martin Randesund

Ettersom det florerer av mål samtlige baner , brøyter ikke kommunen banene idag.

IKKE tenk at  "Det kommer et lag etter oss skal bruke målene". da ender vi opp med at samtlige mål står igjen etter treningene er ferdig for dagen.
På hovedbanen er det 8 mål som er brøytet inne- det er ikke kommunen sitt ansvar å flytte målene før brøyting, det er lagets ansvar som har trening.

Konsekvensen visst det ikke bedrer seg, kommunnen brøyter ikke feltene.

144306229_462362041444765_1485897762463868553_n.jpg

SETT TILBAKE MÅLENE ETTER ENDT FOTBALLØKT!

DERSOM DELER AV BANEN ELLER BANENE ER NEDSNØDD/ISETE MÅ LAGENE TREKKE SEG SAMMEN SLIK AT DET BLIR PLASS TIL ALLE.

HUSK AT ALLE MÅLENE MÅ SETTES TILBAKE TIL UTENFOR KORTSIDEN AV BANENE.  (kortsiden på juniorbanen er sidene nærmest og lengst vekk fra klubbhuset)