Randesund fotball beseiret alle Eliteserielagene

Randesund G12 - lørdagsfotballen gikk helt til topps i turnering hvor mange av landets Eliteserielag deltok.

2017-10-23
oysteinrandesund

I helgen deltok guttene på Vålerenga Elitecup G12. Fotballturnerinen er beregnet på noen av de beste lagene i Norge og lagene fikk god nasjonal matching.

Kampene ble spilt på Valle Hovin og guttene spilte innledningsvis mot Strømsgodset, Odd og Bærum. Første kamp endte 1-3 tap mot Strømsgodset. Randesund spilte seg opp og vant 7-4 over Bærum. Siste kamp innledningsvis endte med en solid 4-0 seier over Odd. Randesund ble dermed nr 2 i puljen og klare for finalerunden.

I finalerunden var guttene suverene. De fikk revansj og vant 3-1 over Strømsgodset. Videre vant de 2-0 over Lillestrøm og enda mer suverene 3-0 over Vålerenga Satsingslag . Totalt i finalerunden ble målforskjellen 8-1. Laget gikk dermed helt til topps i turneringen.

Lørdagsfotballen i Randesund er et ekstratilbud til alle spillere i alderen 10-12 år. Alle som ønsker det får tilbud om ekstra trening på lørdag morgen. I tillegg meldes gruppa på til ekstra turneringer utover deltakelsen spillerne har med sine respektive lag. Lørdagsfotballen er en samling hvor spillere på tvers av klubbens 12-års lag trener sammen.  Årets sesong ble avsluttet med deltakelse i Våleranga Elitecup G12.

Strømsgodset Check                         Fornøyde gutter etter kamp              Spente gutter før kamp
Lillestrøm - Check
Vålerenga - Check