Barnefotballkveld 25. april

Alle trenere 6-12 år kalles inn til kurskveld på RIL-huset

2018-04-18

Onsdag 24. november arrangeres barnefotballkveld for alle klubbens trenere lag 6-12 år.

Randesund idrettslag ønsker flest mulig trenere med kompetanse gjennom kurs i regi av NFF.

Barnefotballkvelden er obligatorisk for alle trenere i Randesund barnefotball.  Foreldrekontakter er også velkommen.
Videre er det ønskelig at flest mulig også tar NFF grasrottrener utdanningen.

• RIL-HUSET KL. 17.00 – 20.00
  • Instruktør: Geir Arne Gundersen
  • Kurset blir registrert på din CV hos NFF.

MELD DEG PÅ KLIKK HER

KURSET ER GRATIS FOR ALLE TRENERE I RANDESUND.

Innhold:

Barnefotballkvelden en temakveld der man setter fokus på barnefotballens verdier, treneren som tilrettelegger og trygg voksenperson samt hvilke elementer som ligger i den gode treningsøkta. En time av kvelden er avsatt til praktisk demonstrasjons økt som kursveileder (kretsens representant) gjennomfører med et av klubbens barnefotballag. Barnefotballkvelden er en ypperlig anledning for å samles til en dialog om hvordan man best mulig tilrettelegger fotballaktiviteten i klubben. Målgruppa er trenere, ledere og lagledere – kort sagt ALLE som er involvert i klubbens barnefotball (6-12 år).

Spørsmål kan rettes til

Mona Brackenridge