1. mai turnering på Sukkevann

Det er snart klart for årets vakreste eventyr - 89 RIL-lag klare til kamp på Sukkevann

2019-04-26

30 jentelag og 59 guttelag - totalt nærmere 650 spillere hvorav over 100 spillere debuterer i sin første kamp.

Oppfordrer alle til å gå, sykle eller på annen måte unngå parkering langs Dvergsnesveien. Når parkeringsplass på Sukkevann er full må området ved Strømme skole benyttes.

Her finner du alle kampene https://www.profixio.com/matches/1-mai-turnering-2019

G2007 spiller 9er fotball. Kampene spilles på halv hovedbane nærmest Sukkevann og på to baner på juniorfeltet. På juniorfeltet vil banene bli utvidet i bredde slik at banene blir ca 45 x 60 meter. Kampene som spilles på juniorfeltet er ferdig før 7er fotball overtar på alle fire banene. Kamptid 18 minutter.

J2007, J2008 og J2009 spiller i samme pulje og spiller alle sine kamper på junior-feltet, 7er fotball bane A-D. Alle kampene blåses av etter 18 minutter. Dvs. hver 18, 38 og 58 minutter over hver time. Neste kamp starter snarest mulig etterpå og blåses av igjen fra speakerbua.

5er fotball for 2010 og 2011 spiller alle sine kamper på hovedbanen 5er fra A-F

Bane A nærmest tennisbanen etterfulgt av bane B og C.

Bane D, E og F er nærmest Sukkevann hvor bane D er nærmest speakerbua.

Det er hjemmelaget som skal dømme kampene. Det blir fokus på Fair Play og foreldrevettregler blir delt ut til alle.

2012-lag spiller 3er fotball på baner med vant. Banene blir plassert midt på hovedbanen. Kampene er a 8 minutter – nye kamp starter umiddelbart – hust Fair Play-hilsen før og etter kamp.  Det er lagenes ansvar å starte og stoppe tiden. Det blåses av fra speakerbua for kamper som slutter 18, 38 og 58 minutter over hver time. Alle har et felles ansvar for å sørge for at det ikke blir forsinkelser.  Til de 2012 lag som ikke har mottatt drakter – ta kontakt med eirik@randesundil.no snarest slik at alle spillere har drakt klar til kamp.

Vi ber videre om at alle 2012-lag sende liste over sine spillere til oystein@randesundil.no slik at de kan bli registrert i medlemsregisteret. Dersom de har deltatt på barneidretten er det nok å sende inn navn, hvis ikke trenger vi navn, fødselsdato, adresse, mobil og e-post.

• Alle spillere får diplom og medalje, deles ut etter siste kamp. Dues Sportsreiser stiller med egen vinnervegg.

• Sørlandets Bilsenter AS viser frem NISSAN-biler og har egen konkurranse med premier.

• Det blir salg av RIL-tøy og Adidas-produkter fra G-Max

• Salg av pizzaer fra Pizzabakeren, enten til å spise på Sukkevann eller til å ta med hjem etter kamp.

• Info fra BRY DEG

• Kaptein KID stiller i år også – mange premier fra Color Line

Yr melder om sol og opp mot 16 varmegrader, lite vind og alt ligger til rette for en flott dag på Sukkevann.