Arbeidsuke hos Randesund IL

Vi har denne uken vært så heldig fått  besøk av selveste Mats Thomassen & Martin Eriksen!

Mats og Martin går i 10.klasse på Haumyrheia Skole- elevene har sin arbeidsuke hos oss

2019-09-26
Martin-Randesund

Mats og Martin har fått en smak på hvordan det er å jobbe i ett Idrettslag.

Mats og Martin har hatt en bratt læringskurve denne uken.

Dette er noen av arbeidsoppgavene guttene har gjennomført denne uka:

- Handling av matvarer til IFOen & frukt til administrasjonen

- Administrative oppgaver som; Klargjøring av loddbøker, orden og system i medlemsregisteret, bestilling av kioskvarer til kioskene klargjøring av loddbøker

- Henting & aktivisering av barn på IFOen.

- Hygiene på kjøkken, og klargjøring av utleielokaler.

- Henting og levering av utstyr på skolene

- Henting av utstyr på Gmax.

Mats og Martin har denne uka vært sjefer på IFOen. De har vært med på å planlegge aktiviteter- og gjennomført disse sammen med barna! De har samtidig fått ansvar for 8 ansatte som rullerer og arbeider på Randesund sin Telenor Xtra Idretsfritidsordning.

Selv  sier Mats at han har kjørt på med 100%innsats denne uka

Martin føler seg "lett og fin" i steget etter en innholdsrik uke med nye erfaringer.

Håndball trenerkoordinator Louise Pedersen har følgene å si om guttene:

" Jeg har virkelig fått et flott inntrykk av guttene, arbeidsomme, hyggelige og ikke minst(!) så kommer de på tiden"

Eirik Langaard som står på siden og tripper, smetter inn følgende; "Det har vært en stor fornøyelse å to så flotte ungdommer her oss denne uka" Som Eirik pleier å si.

Imorgen vil guttene sammen med Martin(leder IFO) og Eirik(Sjefsleder IFO) klargjøre utstyret som skal benyttes under Håndballskolen i høstferien.

Sekker & t-skjorter skal trykkes- samt baller håndballer skal pumpes og klargjøres til 3 herlige dager med aktivitet i Sukkevannhallene.

Vi gleder oss til en innholdsrik Fredag- før de med god samvittighet kan ta helg- og ikke minst en velfortjent høstferie