Påmeldingen for Randesund Idrettfritidsordning 2020/2021 er nå åpen

Påmelding til Randesunds idrettsfritidordningen(IFO) er nå åpen.

Dette er et tilbud for barn som går i 2., 3., 4. eller 5. trinn på alle skolene i Randesund
Vi tilrettelegger for fysisk aktivitet og bevegelsesglede gjennom ulike idretter og aktivitetsformer.
Tilbudet gjelder fra skoleslutt til kl 16:30, mandag til torsdag. Vi henter barna på skolen. Det er mulig å søke om plass 1 til 4 dager i uken.

2020-10-01
Eirik

Litt informasjon om idrettsfritidsordningen i Randesund IL

IFO Telenor Xtra Randesund er et tilbud hvor vi ønsker å kombinere fotball-, håndball- og annen idrettsaktivitet med sunne holdninger og kostholdsvaner.
Ordningen drives av Randesund IL og har base i klubbens lokaler på Sukkevann.
Vi ønsker å:

• gi et kvalitativt godt aktivitetstilbud til barn i 2. til 5. trinn
  • stimulere til gode holdninger når det gjelder trening/aktivitet, skolearbeid, kosthold og samarbeid/Fair Play.
  • gi et sunt måltid og stimulere til gode kostholdsvaner
  • tilrettelegge for mye variert aktivitet i tråd med retningslinjer fra forbund og klubb.

Hos oss så er det ikke bare de mest populære idrettene som står i fokus.
Faktorer som tid, værforhold, instruktørers kompetanse og antall deltakere vil styre hvilke aktiviteter som planlegges.
Vi er så heldige som har flotte fasilitetene rundt klubbhuset vårt og dette benytter vi oss av i IFO-hverdagen; sukkevannshallen, frisbeeanlegg, tennisbaner, ballbinge, kunstgressbaner, volleyballbane og skogen rundt oss.
Aktivitetene vi tilbyr er blant annet;
fotball, håndball, forskjellige typer leker, friluftsaktiviter, bordtennis, tennis, volleyball, basketball, basistrening, friidrett, frisbee, hinderløyper, skadeforebyggende trening, dans/aerobic, amerikansk fotball,” funbattle” og mye mer.

Påmelding til IFO året 2020/2021 kan gjøres via denne linken: https://randesundidrettslag.weborg.no/event/23

For å finne mer informasjon:
- Hjemmeside:  https://www.randesundil.no/IFO.html
- Eirik Langaard: eirik@randesundil.no