Endringer i Randesund IL Håndball

Det er endringer i Randesund IL Håndball. Dersom noen skulle lure på hvem som gjør hva i Håndballgruppa- her er en liten presentasjon av de enkelte gruppelederne

2016-09-29
Laila Randesund

Styrets leder er Jostein Devold.

Nestleder er Kenneth Nørve.

Nyansatt trenerkoordinator for alle lag 7-18 år er Louise Pedersen. Louise er kontaktpersonen dere trenere har når det gjelder råd og veiledning i trenervirket dere har, samt å koordinere det sportslige i håndballgruppa. Louise treffer dere på mail: louise@randesundil.no  eller tlf. 48324008.

Juniorleder for de yngste spillerne 7-11 år er Birthe Rokne Stensland. Har du spørsmål ang. miniserien eller aktivitetsserien er det Birthe du skal snakke med.  Mailadr. til Birthe er birthers@online.no
eller tlf. 47262661.
Therese Mikkelsen har ansvar for MINIRINGEN. Dvs. 7 og 8 åringene. Therese kan kontaktes på Therese.mikkelsen@iregn.no eller tlf. 40204531.

Juniorleder 12-15 år er Tone Hennig Olsen. Tone treffes på mail: tone.h-o@online.no  eller tlf. 99021736.

Seniorleder  er Finn Sverre Lislevand. Han har ansvaret for lagene f.o.m 16 år, t.o.m senior. Finn Sverre treffes på mail  finn-sverre@lislevand.com  eller tlf. 90641956.

Dommerkontakt er Hilde Tønnessen. Hun er kontaktperson mellom våre dommere og regionen. Hun bistår også i arbeidet med å rekruttere nye dommere. HIlde kan kontaktes på hilde.tonnessen.ateigen@sshf.no eller tlf. 909 15 354.
Janne Kjær har ansvaret for de eldste dommerne, de som dømmer seriespill.  Janne kan treffes på tlf. 41448460 eller mail: janne.kjaer@certego.no

Materialforvalter er Øystein Ruud. Han har ansvar for alt av utstyr, drakter etc. Øystein kan kontaktes på mail: Oystein_ruud@hotmail.com  eller tlf. 95801139.

Øystein er også engasjert som adm. leder for de eldste lagene. Dvs J/G 18 - senior.  Han skal bistå gruppene med arrangement, markedsarbeid etc.

Hoved foreldrekontakt er Frank Fosse. Han fordeler hallarrangement samt felles dugnader og loddsalg.  Frank kan kontaktes på Ril@frankfosse.com eller tlf. 901 26 646

Leder for Randesund IL Håndball er Mona Nordvik, og hun er ansatt i Randesund IL. med kontor på klubbhuset.  Har du spørsmål omkring RIL eller håndballen direkte, er det bare å ta kontakt eller stikke innom klubbhuset. Mona@randesundil.no eller tlf. 38170070. Mobil 47313601.