Kafeen oppgraderes på Sukkevann

Randesund IL ønsker og opgradere kafeen på Sukkevannhallen - Søker donasjoner i form av spill, leker, duplo, høy barnestol etc..

2019-10-10
louisepedersen43

Randesund IL søker donasjoner i form av leker, spill, høy barnestol, duplo etc..

Da vi er igang med en oppgradering av kafeen på Sukkevann, hvor vi håper at kafeen kan bli et nytt samlingspunkt for spillere, foreldre og søskende i ukedagene og helgene.

Vi håper, at flere vil komme innenom kafeen og bruke litt ekstra tid sammen med laget, foreldregruppe etc. etter en kamp eller trening.

Der vil etterhvert bli lagd et "kose hjørne" med sofaer og annet som gjør kafeen litt mer hyggelig.

Samtidig håper vi og kunne holde "åpen kafe" et par timer i uka, hvor spillere kan samles etter trening, foreldre kan kjøpe en kop kaffe eller vaffel og man sammen kan skape relasjoner på kryss og tvers i klubben...

Håper flere vil/kan bidra med donasjoner eller andre gode ideer...;)

Ved mer info ta gjerne kontakt til

Louise Pedersen på 48324008 eller mail louise@randesundil.no