Bli med på folkekampen Sparebanken Sør Arena 2. november

Vi oppfordrer alle RIL-medlemmer til å bli med på kamp. IK Start møter ULL/Kisa i siste hjemmekamp 2. november

2019-10-24

IK Start jakter opprykk og nå mobiliserer klubben RIL og øvrige samarbeidsklubber hele Sørlandet til folkefest på arenaen i årets siste seriekamp.

Det blir gratis inngang for alle, og vi håper næringslivet i regionen ønsker å bidra med en liten sum per tilskuer på kampen.

Start gir bort 50 prosent av sine inntekter på dette konseptet til våre lokale samarbeidsklubber i Kristiansand.Tanken er å gjøre dette til en stor fest for fotballen i Kristiansand og legge til rette for en flott ramme rundt kampen, samtidig som vi bidrar til å gi våre samarbeidsklubber bedre rammer.

Vi ønsker å bygge opp et fotballflaggskip hele Sørlandet kan være stolte av, og for å klare det samarbeider vi med breddeklubbene i regionen.

Nå vil vi sammen med næringslivet/privatpersoner prøve å få mer økonomi inn i kristiansandsfotballen for å kunne heve både topp- og breddefotballen ytterligere.

Ønsker du eller din bedrift å være med å bidra til å skape fest? Dette er det du får igjen.

• LED reklame under kampen «Der alle som har bidratt for en stor takk»
  • Reklame på storskjerm i pausen «Der alle som har bidratt for en stor takk»
  • Det vil fortløpende komme informasjon om hvem som har bidratt på vår hjemmeside
  • Vi takker alle bidragsytere i artikkel på ikstart.no.
  • Er det bedrifter som gjør noe spesielt så skal vi gjør vi gjerne noe spesielt ut av det!

Det er SAMMEN vi gjør Kristiansandsfotballen bedre og sterkere.

KLIKK INN PÅ https://campaign.socialcee.com/campaign/#/campaign/1b43a051-59cf-4419-8ca4-a567c485716b og på søylen til høyre kan du se hvor mye penger vi ligger an til å få inn (med utgangspunkt i målet om 6500 tilskuere).