Covid 19 håndbok for Randesund håndball

Randesund IL har laget en håndbok for retningslinjer med COVID 19 informasjon og regler for gjennomføring av håndball.
OPPDATERT: 13/8

2020-08-11
Morten Isachsen

Oppdatert 13/8:
Lag under 19 år får spille mot lag fra egen region
Styrkerommet på Sukkevann er stengt da kommunen stenger alle kommunale treningsrom.
48 timers reglen er fjernet!!   https://www.handball.no/nyheter/2020/08/na-fjernes-48-timersregelen/?fbclid=IwAR0d4tvh_zekM1B_i08cg0jn41HtNOPq6nvGw_1i7PiKn4Xu2NeODtHYhdk

Disse er hente fra folkehelseinstituttet og idrettens anbefalinger og regelverk.

For å unngå å få helt stopp i idretten pga. smitte har RIL håndball valgt å være strenge i perioden fremover.

Som vår statsminister så klokt sa: Det er bedre trykke på bremsen, enn å få en bråstopp.

Alle lag som skal trene må sende bekreftelse på at de har lest og kommer til å gjennomgå reglene med laget og støtteapparatet før neste uke.

(unntak er damelaget som allerede har hatt gjennomgang)

Ingen lag får lov til å trene fra neste uke før bekreftelse fra administrasjonen foreligger.

Vi må alle ta vare på hverandre i disse utfordrende tidene, og dette er noe av tiltakene som vi tror vil hjelpe.