Laila Randesund 2016-11-03 11:32:40

Medlemsfordeler

ALLE MEDLEMMER KAN LASTE NED ET G-MAX FORDELSKORT PÅ SIN MOBIL. SEND E-POST TIL KLUBBKONTOR@RANDESUNDIL.NO SÅ SENDER VI DEG LINKEN FOR NEDLASTING.

G-MAX og ADIDAS: 20 % rabatt på hele RIL-kolleksjonen. Det gis også 20 % rabatt på alle Adidas produkter (ikke hvis varen allerede er priset ned). I tillegg får alle medlemmer 10 % rabatt på hele butikken (untatt av ammunisjon, våpen, elektronikk, optikk og skipakker)  (Randesund IL får en kick-back på alle varer uansett produkt og merke som medlemmer handler på G-Max. HUSK Å VISE FORDELSKORT NEDLASTET PÅ MOBILEN DIN HVER GANG DU HANDLER så støtter du klubben.

Alle medlemmer oppnår følgende rabatter hos Carlsen Fritzøe, Sørlandsparken: Trelast og byggevarer 25 %, Listverk 30 %, Maling 15 %, Håndverktøy 20 % og elektroverktøy 10 %.  Rabatter gjelder kun ved fremvisning av medlemsbevis (Handlekort G-Max nedlastet på mobilen) og gjelder ikke for allerede nedsatte varer, kampanjevarer eller varer på fast lavpris.

http://www.hodejeger-aastveit.no/wp/wp-content/uploads/NEGustavPedersenAS_m-300x111.jpgNorengros Gustav Pedersen: Alle klubbens medlemmer får inntil 20 % rabatt ved kontantkjøp i butikkene på Vige og i Sørlandsparken. Gjelder ikke allerede nedsatte varer og tilbudsvarer. Vis frem fordelskortet eller si i fra at du er medlem i RIL. Dersom du ønsker å bli kunde med Norengros kontakt RIL først

SØRMEGLEREN: Anbefaler alle å bruke Sørmegleren til salg av bolig/hytte. Si du er medlem i RIL og klubben mottar da kr. 5000,- pr. oppdrag.

UFO trafikkskole: Ungdommene i RIL vil kunne ta trafikalt grunnkurs på RIL-huset. Vi tilpasser dette til treningene og du slipper å reise til byen. Medlemmer vil få gode tilbud.

Pizzabakeren Rona - tlf 380 93000   -  Gratis dressing til alle medlemmer - redusert pris på pizza i forbindlse med avslutninger eller andre arrangementer for lag/grupper