Organisering av barneidretten i RIL

Hvem er vi:

• Barneidrett er en del av Randesund IL
  • Ledes av Eirik Langaard som har som oppgave å koordinere og samordne. Eirik treffer du til daglig på RIL-huset og kan kontaktes på epost eirik@randesundil.no eller på telefon 99592635.
  • Foreldre organiserer selv treningene. Bruk anledningen til å lære å kjenne ditt barns venner. Veldig inspirerende. Du trenger ikke være idrettskvinne/ mann selv. God fantasi og godt humør er viktigere.
  • Alle trenerne vil få tilbud om kurs og opplæring innen barneidrett. Det arrangeres aktivitetslederkurs gjennom idrettsforbundet. Kursene dekkes av RIL.
  • Alle trenere må levere politiattest.

Hva koster det å være med:

• Vårt tilbud koster kr 500,- pr.pers i 1. trinn.
  • Knøttetrimmen er et eget tilbud til de eldste barnehagebarna (førskolebarn) Denne gruppen er unntatt medlemskontigent og betaler kun treningsavgift kr. 250,-.
  • Knøttetrimmen Mini er et tilbud til yngste barnehagebarna. Denne gruppen er unntatt medlemskontigent og betaler kun treningsavgift kr. 250,-.
  • Deltakere i barneidretten betaler medlemskap i RIL. Det koster kr 750,- pr. pers. Medlemskontingenten faktureres i februar.
  • Alle som deltar på barneidretten også få fritak for treningsavgift første sesong i fotball og første sesong i håndball.
  • Alle som er med på barneidretten eller knøttetrimmen er dekket av forsikringen gjennom Norges Idrettsforbund.
  • Både barneidretten og knøttetrimmen er et allidrettstilbud hvor allsidighet, motorikk, lek og morro skal stå i hovedfokus

Hvor kan man melde seg på:

• Alle grupper får tildelt treningstid i gymsal på en av skolene i Randesund
  • Se eget innlegg for oppdaterte treningstider
  • Vi oppfordrer klassekontakter eller foreldre som har lyst til å være med å ta kontakt med RIL eller undertegnede direkte.
  • Benytt også foreldremøte til å samle så mange engasjerte foreldre som mulig.
  • Ta kontakt på eirik@randesundil.no hvis du har noen spørsmål angående barneidrett og knøttetrim

Mars
MTOTFLS