Martin-Randesund 2018-02-14 16:15:14

Randesund IFO/FFO/HFO ledere og aktivitetsledere:

Martin Nielsen:
Martin er 27 år og er leder av IFO/FFO/HFO
Han er utdannet barnehagelærer ved Unvitersitetet i Agder.

På fritiden liker han å sykle, spille fotball og ikke minst se på fotball.

Kompetanse: NFF grasrottrener- NFF keepertrener grasrottrenerkurs.

Eirik Langaard:
Eirik er 34 år og leder for IFO/FFO/HFO. Bakgrunn som håndballkeeper i flere år, og også vært aktiv innen fotballen.

I tilegg til å jobbe på IFO/FFO/HFO er han klubbens materialforvalter og barneidrettansvarlig. Eirik trener også håndballtrener for Jenter 14.
På fritiden liker Eirik å spise is, se på fotball og være med hunden sin Zappa.Kompteanse: Trener 1 og trener 2 håndball. Aktivitetskrus i barneidrett.
Flere kurs som også omgår sunn idrett, paraidrett, idrett for mennesker med funksjonsnedsettelse mm.

Abdi Hashi:
Abdi er 33 år og utdannet barne- og ungdomsarbeider ved KKG

Han har jobbet hos oss siden 2018- tatt skolepraksisken hos Randesund gjennom et flott sammarbeid med Kristiansand Katedralskole Gimle.

Øyvind Børresen:

Øyvind er 24 år og studerer internasjonal businessved UIA.
Tidligere har Øyvind jobbet i forsvaret i mange år, hvor han kombinerte jobb og fotball sammen.
Han har en Bachelor i markedsfrøing, i tilegg til å jobbet rundt fotballskole, akademier og vært trener for yngre lag.

På fritiden spiller han fotball for vårt herrelag i 4 divisjon, han liker å spille frisbeegolf, tennis og sier aldri nei til en joggetur i ny og ne.

Anna Norum:

Anna er 19 år gammel og spiller håndball for damelaget i 1.divisjon.

Hun har blandt annet jobbet på Lysaker barneskole, vært trener for yngre lag i Stabækk Håndball, og arbeidet frivilig for Vivil-lekene.

Inga Sandvold:

Inga er 20 år gammel og spiller håndball for damelaget i 1.divisjon.

Hun har videgående utdannelse fra NTK, og et årsstudium i pedagogikk ved NTNU.

Inga har tidligere jobbet på sykehjem, og landsbrukstjenese i nord-østerdal.