Sesongavslutning for J/G 12-18 år

Torsdag 24.mai 2018 var dagen hvor Randesund holdt sesongavslutning for de eldste lag

2018-05-25
louisepedersen43

Denne kvelden skulle flere hædres av unge spillere, trenere og ildsjeler.

Kl.18.00 var nesten alle spillere i Randesund Håndball fra 12 til 18 år og finne i Sukkevannshallen - til tross for at solen var en stor konkurrent og flere sikkert tenkte en at en badetur ville hjelpe på og køle en ned..

Pizza og brus blev servert til de unge sultne spillere - men innen da var der flere som skulle hædres for en god innsats på eller utenfor parketten.

Randesund Håndballklubb er stor og har mange spillere og trenere som hver dag gjør en stor jobb - dette er noet vi setter veldig pris på i klubben.

Flere priser skulle deles ut denne kvelden.

Sverre Bleie tok mikrofonen og "holdte kontrollen og skapte god stemning" i hallen.

Blant annet skulle der kåres Årets lagspiller på lagene fra 12-18 år.

Årets unge ildsjeler skulle også hædres - i år var der to som fik denne prisen.

Linea Hovland og Randi Anette Egebakken

Årets lagspiller blant trenerne skulle også hædres - i år gik denne prisen til Bente Tønnesen

Blant dommerne i klubben, skulle hædres 4 jenter som er på vei opp og fram og har en lovenes fremtid foran seg som dommere.

De har vert i Petter Wessel Cup og dømte og fik gode tilbakemeldinger. Bra jobba Christina Håland, Tuva Nodeland, Helene Nodeland og Lisa Rognlid.

To spillere fra J02 har vert med på flere samlinger med LK02 og dette skulle også hædres med en Ril kollektion fra Adidas - Gratulerer til Mina Gregersen og Camilla H. Olsen

Til slut bød kvelden på Årets Kamp mellom All-Star laget til G/J 99/00 og Randesund trenere/gamle Randesundspillere og aktive Randesund spillere.

Kampen bød på mye bra spill fra begge lag og satte et fint punktum for årets sesong 2017/2018 for Randesund Håndball.

Nå begynner oppkjøringen mot en ny sesong med nye muligheter..

Randesund Håndball vil gjerne takke alle som var med og bidro til arrangementet igår og for den jobb som blir lagt ned på eller utenfor parketten.

Uten dere var Randesund ikke den klubb vi er idag...;)