Medaljefest for Stjernelaget og lagene fra 7-11 år med besøk av Vipers spillere

Torsdag den 25.04.2019 var der invitert til "stor fest" i Sukkevannhallen 1 for Stjernelaget og de minste lag 7-11 år i Randesund IL Håndball

2019-04-26
louisepedersen43

Randesund IL Håndball hadde invitert til stor "håndballfest" i Sukkevannhallen for og markeder en veloverstått sesong for de minste lag samt Stjernelaget.

Kvelden var fyllt med aktiviteter, loddsalg og besøk av 3 Vipers spillere -  Tonje Refsnes, Malin Aune og Silje Waade.

Kveldens høydepunkt var da Vipers jentene kom og brukte god tid på og skrive autografter, ta bilder med de yngre spillere - Tusen takk fordi dere kom og tok dere tid til dette..;)

Alle lagene blev feiret som " Champions" med musik og medaljer på slutten - ekstra stas med mye lyd fra tribunen fra fornøyde søskende og foreldre som tok seg god tid til og være med på denne feiring - Flere "stjerner" lyste opp denne kveld og Randesund IL Håndball takker for den store hjelp, vi fik fra G/J 02 som stod for det meste av rigget.

Kjell Gunnar Knutsen skal også ha en ekstra takk,  fordi du igjen i år stilte opp og hjalp på dette arrangement med hinderløype og andre moro aktiviteter for spillene..;)

Tusen takk for en velloverstått sesong til alle lagene - vi gleder os til ny sesong med nye muligheter og aktiviter i den grønne drakt...