J15 Agdermestere 2018

Vi gratulerer J15 med Agdermesterskapet 2018

2018-01-09

I J15 klassen stilte Randesund med hele 3 lag. To lag bestående av 03-årgangen og et lag bestående av spillere født i 04. Etter gruppespillet var gjennomført, var det Randesund 1 som så ut som det sterkeste laget etter å vunnet sine gruppekamper 8-1, 7-0 og 8-1, men også Randesund 2 vant sine 3 kamper i gruppespillet med 2-1, 9-0 og 3-1. I tillegg imponerte 04-årgangen med å ta seg videre fra gruppespillet. I kvartfinalene ble det dessverre exit for Randesund 1 som så ut til å gå tom for energi. Exit ble det også for 04-årgangen mot Våg. Derimot gikk det bedre for Randesund 2 som enkelt gikk videre med 8-0 i kvartfinalen, anført av en strålende Tomine Tønnessen som var kaptein for laget. Våg ble mostander i semifinalen som ble slått 4-0. I finalen ventet Gimletroll som de hadde slått 2-1 tidligere i gruppespill. Etter en ganske jevn åpning av kampen der begge lag hadde sine sjanser til å score, var det Randesunds jentene som tok kommando og tilslutt vant overbevisende 4-0. Målscorere i finalen var Hedda Westersjø 2, Marie Aanestad og Tuva Helene Hodne. Toppscorer for Randesund 2 i turneringen ble Tuva Helene Hodne med 9 mål (7 i sluttspillet).

Det er en spennende og treningsvillig gjeng på gang i Randesund. I år er nivået på laget meget jevnt, og det er stor konkurranse på alle plasser samtidig som det er et fantastisk godt samhold i laget. Det blir spennede å følge dette laget fremover.